Pas på dine medarbejdere med Danløn HR
Hvad er det vigtigste i enhver virksomhed? Svaret er naturligvis medarbejderne.
Med Danløn HR kan du passe bedre på dine medarbejdere og få styr på virksomhedens HR-administration.
Du får tre vigtige funktioner:
Dokumenthåndtering
Brug otte skabeloner til ansættelsesaftaler eller udarbejd egne ansættelsesaftaler. Alt gemmes i et sikkert, digitalt dokumentarkiv.
Fraværsregistrering
Registrér forskellige typer fravær og få et samlet overblik. Alle registreringer overføres automatisk til Danløn.
Påmindelser
Opret forskellige påmindelser så du aldrig glemmer noget vigtigt. Det kan eksempelvis være medarbejdernes jubilæer og fødselsdage, eller opgaver der handler om dit lønarbejde. Bevar det store overblik og modtag notifikationer på forhånd, så du altid er på forkant.
- Skabeloner til ansættelsesaftaler
- Digital signering af kontrakter
- Sikkert, digitalt dokumentarkiv
- Registrér fravær og sygdom
- Få samlet overblik over fraværet
- Opret vigtige påmindelser