Intempus
Nem, digital timeregistrering til den daglige administration. Hold styr på timer, fravær, kørsel og meget mere med Intempus.
Intempus er den digitale timeregistreringsløsning til den moderne virksomhed, der gerne vil sikre en nem og effektiv administration.
Intempus app er en nem måde for medarbejderen at registrere sin arbejdsdag på. Med app’en kan medarbejderen både godkende planlagte vagter og registrere:
- Timer og overtid
- Fravær (ferie, afspadsering, sygdom, mm.)
- Kørsel, udlæg, diæter og tillæg
Intempus Web er et brugervenligt administrationssystem, hvor al data samles. Her kan man som administrator let få overblik over ens medarbejdere, indberettet arbejde, projekter, kunder og meget mere. Du kan blandt andet:
- Godkende indberetninger
- Lave rapporter
- Planlægge vagter på medarbejdere og projekter
- Overføre data til Danløn med få klik
Intempus’ og Danløns samspil gør, at lønkørslen kan klares nemmere end nogensinde før. Løngrundlaget indsamles i Intempus med timer, feriedage, overtid, kørsel og udlæg, som efter godkendelse kan overføres til Danløn med få klik. Herefter kan lønnen køres med det samme.
Det får du med integrationen
- Nem registrering af arbejdstid, fravær og kørsel
- Automatisk overtidsberegning og afspadsering
- Planlægning af arbejdstid på medarbejdere og projekter
- Hurtig og korrekt lønkørsel