Ordrestyring

Kategori:

Timeregistrering, udlæg, kørselsregistrering

Forbind via:

API

Ordrestyring er et timesagsstyringssystem udviklet til håndværkere. Vi automatiserer arbejdsgangen, så håndværkere inden for alle brancher kan håndtere projekter mere effektivt. 

Besøg Ordrestyring

logo

Ordrestyring er Danmarks førende timesagsstyringsplatform – skabt til at gøre hverdagen nemmere for håndværkere. 

Du kan nemt og hurtigt oprette sager, planlægge dit arbejde samt registrere timer og materialer. Alle timer og materialer overføres automatisk til fakturaer, som du kan sende til dine kunder direkte fra systemet. Kvalitetssikring og dokumentation er en indbygget del af løsningen, og det er nemt at integrere til andre systemer. 

I Ordrestyrings app har du adgang til alt det, du har brug for, også når du er på farten. Opret og send tilbud og fakturaer, når du er ude hos en kunde. Og tag billeder og gem dem på ordrerne, så du altid har dokumentation ved hånden. 

Med Ordrestyring sparer du tid på administration samtidigt med, at du har fuldt overblik over alle ordrer, medarbejdere og din økonomi. 

  • Løsning til at planlægge, kvalitetssikre og dokumentere opgaver
  • Overblik over ordrer, opgaver og medarbejdere
  • Løsning til at oprette og sende tilbud, ordrer og fakturaer
  • Nem time- og materialeregistrering
Overblik over opgaver med dagsoversigten.

Overblik over opgaver med dagsoversigten.

Registrér timer direkte i appen.

Registrér timer direkte i appen.

Oversigt over ordrer i appen.

Oversigt over ordrer i appen.